
Kampagner, der flytter adfærd
Kender du de mennesker, du udsætter din kampagne for?
I bro laver vi kampagner, der skal få folk til at gøre noget andet, end de plejer: Smide mindre mad ud. Læse mere litteratur. Tage stilling til organdonation og pension. Og vi går til kampagnedisciplinen med en håndfuld kæpheste: nemlig at den kræver indsigt i målgruppen, et kreativt koncept, et inspirerende narrativ, godt med data og viden om adfærdsteori. Alt det – og lidt til – kan du læse om i de seks indlæg her på siden.
Download
Tema: Kampagner, der flytter adfærd

En god kampagne tager fat i kraven på sit publikum. Får målgruppen til at stoppe op. Måske fordi den er finurligt eksekveret. Måske fordi den rammer lige i hjertet eller hjernen. Men mest af alt, fordi den får modtagerne til at tænke eller handle anderledes, end hvis de ikke var blevet eksponeret for dens budskab.Louise Helstrup Guldager
Associate Partner