
Kampagner, der flytter adfærd
Læs mere her: Kampagner, der flytter adfærd
I bro laver vi kampagner, der skal få folk til at gøre noget andet, end de plejer: Smide mindre mad ud. Læse mere litteratur. Tage stilling til organdonation og pension. Og vi går til kampagnedisciplinen med en håndfuld kæpheste: nemlig at den kræver indsigt i målgruppen, et kreativt koncept, et inspirerende narrativ, godt med data og viden om adfærdsteori. Alt det – og lidt til – kan du læse om i de seks indlæg her på siden.
Download
Featured Theme: Kampagner, der flytter adfærd

”En god kampagne tager fat i kraven på sit publikum. Får målgruppen til at stoppe op. Måske fordi den er finurligt eksekveret. Måske fordi den rammer lige i hjertet eller hjernen. Men mest af alt, fordi den får modtagerne til at tænke eller handle anderledes, end hvis de ikke var blevet eksponeret for dens budskab.”Benedicte Evald Abildtrup
Seniorkonsulent