#20 Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag – og derfor gæster Morten Münster denne 20. podcastepisode af bro fm. Nej, ikke YouTube-stjernen Morten Münster. Men bestsellerforfatteren Morten Münster, der er ekspert i adfærdsdesign.
Og i dagens episode giver vi al guldet væk, så du slet ikke behøver at købe Mortens bog. Simpelthen!
Men men men … Er adfærdsdesign noget for mig?
Kort fortalt handler ’Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag’ om menneskelig adfærd og om adfærdsdesign – og hvis du tænker på, om det overhovedet er noget for dig, så er svaret højst sandsynligt ’ja’.
For vi arbejder egentlig alle med adfærd i en eller anden udstrækning. Og er du interesseret i strategier, kampagner og compliance, kan du godt forberede dig på at stå i jubel til halsen.
Få al guldet foræret på 35 minutter
Bogen er en praktisk guide og bygget på en metode med 4 konkrete trin til at ændre adfærd. Selvsamme metode som vi i bro behaviour arbejder med hver dag. Og det er de 4 trin, Morten guider dig igennem på 35 minutter. Undervejs er der også masser af gode eksempler fra salg, markedsføring og alt mulig andet.
Fx kommer du til at høre om:
- Franz fra produktionen, der skal være agil tirsdag formiddag
- duk-dig-strategien, du kan bruge til strategiseminarer
- hvordan håndtryk får fejl til at dale på operationsstuen
- en tåbelig CEO, der samler USB-stik op fra gaden
- håndspritdispensere, der redder liv på Skejby Sygehus.
Hold, hold, der er mere til den kræsne lytter og læser.
Shownotes: De 4 konkrete trin til at ændre adfærd – superkort fortalt
I vores shownotes får du en lyngennemgang af bogens 4 trin, som er:
- Definer den ønskede adfærd
- Lav en barriereanalyse
- Design din løsning
- Test din løsning
Du kan tage et smugkig allerede nu – eller du kan følge med, mens du lytter. Det kræver lige et ekstra klik fra din pegefinger:
Meget mere Morten Münster
Og kan du bare ikke få nok af Morten, kan du (gen)lytte til første gang, han var med i bro fm: #02 Undgå disse begynderfejl, når du vil skabe forandringer