
20/04: Webinar - Byg en brand Tone of Voice
Er der noget, der ikke stemmer?
Det er det indre, der tæller
De fleste mennesker har det med brands, som de har det med mennesker: Vi værdsætter den visuelle oplevelse, og det kan være behageligt for øjnene med en pæn overflade – men i sidste ende er det personligheden, der vinder vores hjerter.
Giv dit brand et særligt sprog og en personlig stemme, så det ikke drukner i konkurrenternes støj på de digitale kanaler. Og det er ikke kun det, du siger – det er måden, du siger det på.
Deltag i webinaret, og få:
- en dybere forståelse for, hvorfor dit brand skal være mere menneskeligt
- bros guide til at opbygge din egen brand Tone of Voice
- konkrete eksempler på, hvordan en Tone of Voice kan bruges til at sælge – og styrke brandet i samme strategiske snuptag.
Webinaret foregår den 20. april kl. 9 – 11, og prisen er 750 kr. ekskl. moms.
Et webinar til dig, der er …
- ansvarlig eller involveret i brandudvikling eller kommunikation i din virksomhed
- brand manager, kommunikationskonsulent, marketing manager eller noget helt fjerde
- ved at opbygge din egen virksomhed og udvikle dit eget brand – og har brug for inspiration og redskaber, der sikrer et solidt fundament.
Og til dig, der bare gerne vil være klogere på, hvordan du får din målgruppe til at elske dit brand. Næsten lige så højt, som du elsker dine venner.

Tilmeld dit brand til online stemmetræning
Så få dig dog din egen stemme! Vi kan ikke alle lyde ens – vi bør ikke alle lyde ens. En Tone of Voice er dit brands personlighed. Måden budskaberne bliver formidlet på. Ja, og så er der alt det, dit brand fortæller om sig selv. Det skal vi også lige tale om, når vi ses.
Kan du selv relatere til dit brand?
Vi giver dig et indblik i, hvorfor du og dit brand ikke skal love mere, end I kan holde – og hvordan du skaber troværdighed med et mere menneskeligt brand – måske endda med plads til skønhedsfejl og slinger i valsen.
Var det noget med en Tone of Voice?
Det er ikke kun det, du siger. Det er måden, du siger det på. Siger du det med (sprog-)blomster, eller serverer du budskabet knastørt? Hvad har blomster med din tonalitet at gøre?
Få svaret serveret sammen med bros opskrift på en Tone of Voice, der hjælper dig med at undgå, at kommunikationen kolbøtter, når du og dit brand folder jer ud på tværs af kanaler.
Er din Tone of Voice til salg?
Din Tone of Voice er også til salg. Lad ikke nogen fortælle dig andet. Den er nemlig en lige så essentiel del af dit brand som farvepaletten og logoet.
Du skifter vel heller ikke logo, når du laver annoncer eller salgsmateriale? Få konkrete eksempler på, hvordan du bruger en Tone of Voice på tværs af kanaler.
Mød en af vores brandingeksperter

Carina
Carina er konsulent og tekstforfatter ibro. Hun rådgiver virksomheder om, hvordan de forstår og fortæller om sig selv – uden at falde i floskelfælden. Ja, vi kunne også bare sige, at hun arbejder med branding og kampagneudvikling.
Hun har udviklet Tone of Voice for en suite af kunder. Store som små. Og så er hun selvfølgelig med til at udvikle bros eget brand.
Hun står også bag de to blogindlæg Bryllupstesten: Ville dit brand komme på gæstelisten og Kampagne på kunstgræs.
Få en plads på webinaret
Deltag i vores webinar: Byg en brand Tone of Voice. Vi giver dig gode råd, konkrete eksempler og så deler vi bros opskrift på, hvordan du laver en Tone of Voice.
Lidt om det praktiske:
- Pris: 750 kr. ekskl. moms
- Dato: 20. april kl. 9.00−11.00
- Efter tilmelding modtager du en mail med praktisk information om betaling.
- Du får log in-informationer et par dage før webinaret.
Hvis datoen ikke passer, eller du har spørgsmål til webinaret, så ræk ud til Carina.