Stillingsopslag

Ved du noget om digital adfærd? Og har du lyst til at arbejde med adfærdsdesign i projekter, hvor du bidrager med koncept- og prototypeudvikling og med din viden om, hvordan du planlægger og udfører test?

Så hører vi gerne fra dig. Vi søger nemlig en digital profil til vores arbejde med adfærdsdesign. Du kan dels oversætte den kvantitative dataindsamling til geniale løsninger, der fikser vores kunders problemer. Dels udarbejde digitale prototyper, som vi kan teste, forbedre og implementere.

Hvilke projekter bliver du en del af?

I bro arbejder vi for at skabe varige forandringer – og få mennesker til at gøre noget andet end det, de gør i dag. Vi har fokus på at udvikle vores kunder, så de har de bedste præmisser for deres forretning og organisation.

I nogle projekter er målet konkret; fx når vi vil have dem til at affaldssortere mere eller parkere på en bestemt måde. I andre projekter er den ønskede adfærd mere abstrakt; fx når vi beder dem tage stilling til organdonation eller forstå betingelserne for at optage et realkreditlån.

Hvem er du?

Du har erfaring – måske som konsulent – og er god til at skabe relationer. Du har en digital profil. Måske er du UX designer eller har en baggrund inden for digitalt design.

Du kan i hvert fald sætte flueben ud for disse kompetencer:

  • Du kender brugeres digitale adfærd. Du ved, hvornår noget giver en god oplevelse for brugerne. Du kan sætte fingeren, hvor det gør allermest ondt, men er også konstruktiv i dine forslag til, hvordan vi forbedrer det.
  • Du har forståelse for digitale designprocesser. Du kan uden problemer tale samme sprog som Thomas, vores adfærdsøkonom, og supplere vores designer Marias krøllede hjerne. Og du kan hjælpe i projekter fra de indledende indsigter til udviklingen af et koncept eller brugerrejser eller mock-ups.
  • Du kender til brugertests. Når vi kommer til testfasen i et projekt, kan du supplere med din viden om brugertests og eksperimentelt design, så vi sikrer valide data.
  • Du har kundetække. Og kan lide at drøfte problemstillinger med vores kunder og præsentere mulige løsninger for dem. Du består af en god blanding af idealisme og pragmatisme, som du kan dosere forskelligt afhængigt af projektets karakter og faser. Og så siger du heller ikke nej til at facilitere en workshop.

Hvordan kommer din arbejdsdag til at se ud?

I bro møder vi ind mellem 7 og 9 – det planlægger vi selv. Vi hjælper hinanden med at lave kaffe og te og spørger både til hinandens bedsteforældre og kundemøder.

Nogle arbejdsdage er vi mange på kontoret; vi mødes på kryds og tværs for at koordinere de arbejdsopgaver, som vi hver især har. Nogle dage er mange af os ude ved kunder, og kontoret er stille; det er de dage, hvor der er tid til at fordybe sig foran pc’en.

På mange projekter vil du være med til kundemøderne, både når vi skal forstå problemstillingen, finde den ønskede adfærd og udvikle løsninger. På andre opgaver sparrer du med os andre og klæder os på med dine input og din faglighed. Det kan også være, du skal bruge formiddagen på at dykke ned i data og formidle dine indsigter i slides til et kundeoplæg. Og eftermiddagen sammen med en kollega og post-its i alle farver for at finde på kreative løsninger og prototyper.

Et par praktiske detaljer

Stillingen er en fuldtidsstilling, som vi håber, at du kan begynde i den 1. marts 2020. Skrivebordet står allerede klar til dig på Esplanaden i København.

Send en ansøgning senest den 9. januar 2020 til hello@wearebro.dk. Skriv ’Digital brugeradfærd’ i emnelinjen.

Hvis du har brug for at vide mere, inden du søger, så kontakt seniorprojektleder Karen Minke på 20 33 46 89. Du kan ringe til hende mellem den 6. og 8. januar.

Hvem er vi?

bro består af tre områder: bro communication, bro organisation og bro behaviour.

Vi er ca. 25 medarbejdere, der løser både opgaver inden for de enkelte områder og på tværs. Når vi gør sidstnævnte, kombinerer vi kommunikationstæft, organisationsudvikling og adfærdsdesign for at skabe de bedste løsninger for vores mange forskellige kunder: ministerier, styrelser, fagforeninger, NGO’er og store private virksomheder i finans-, medicinal- og sundhedssektoren.

Vi udvikler organisationer og teams, der vil præstere bedre. Vi skriver tekster, modtagerne gider læse, og gør folk bedre til at præsentere deres budskaber. Vi undersøger, hvad der motiverer mennesker til at træffe de rigtige beslutninger, og vi omsætter psykologiske principper til målbare adfærdsændringer.

Find vores blog og podcast her: wearebro.dk/blog og besøg os på wearebro.dk.

0 Kommentar


Tilføj en kommentar

Læg en kommentar